2013. március 4., hétfő

Ha már megvan a cél, akkor készíts TERVet!

Számold ki, hogy ténylegesen a különféle módszerek szerint mennyi idő / kérdőív kitöltés / internetezés / eladás / letöltés / látogató / kattintás stb. kellene neked miből havonta ahhoz a mennyiségű pénzhez, amit szeretnél, és, hogy ezt mivel tudnád ténylegesen elérni. Légy reális. Kisebb mintavételekből lehet következtetni a nagyobb összegűek irányába is! A nagy számok törvénye mindig működik! Persze érdemes több lábon állni az online pénzkeresésben is, s így egy eléggé stabil passzív jövedelemre tehetsz szert.

Természetesen az itt felsorolt 12 féle online pénzkeresési módszer leírásainál igyekszem én is írni, hogy milyen hatásfokú az adott módszer. Az alapján állítottam sorrendbe 1-12-ig a módszereket, hogy mennyi pénzt hoztak eddig nekem. 1. a legtöbbet, utolsó a legkevesebbet. Ez persze csak az én szerény véleményem, tapasztalatom, s lehet hogy csak azért van így, mert nagyobb hangsúlyt fektettem egyikre, vagy másikra, vagy mert még nem jutott időm kipróbálni minden módszert a lehető legalaposabban, vagy mert még nem vagyok mindeben annyira profi.

Mindazonáltal abban teljesen bizonyos vagyok, hogy azzal érdemes foglalkozni, amelyik forma a legközelebb áll hozzád, amelyikhez érzel affinitást, mely számodra könnyű és kényelmes s értesz is hozzá (vagy szeretnél). Lehet, hogy ehhez ki kell próbálnod mindet, de persze soha ne hagyd figyelmen kívül a célod, hogy most csak egy kis plussz kiegészítés kell vagy netán teljes mértékben internetes pénzkeresésből akarsz megélni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése